سلام بازدید کننده عزیز * امیدوارم لحظات خوبی را در وبلاگ هموطن 2سپری کنید * جهت بهتر شدن وبلاگ نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود رادر قسمت نظرات وبلاگ ثبت نمایید و ما را در جهت بهتر شدن وبلاگ یاری نمایید * با تشکر *برای همه شما دوستان عزیز از خداوند منان آرزوی سلامتی و تندرستی را دارم شعر * داستان* عکس * دانلود نرم افزار* آموزشی*

شعر * داستان* عکس * دانلود نرم افزار* آموزشی*
 

محل درج آگهی و تبلیغات
 
نوشته شده در تاريخ جمعه 1 دی 1391برچسب:, توسط mohammad

 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

روش فارسی نویسی در ویندوز Seven
روش فارسی نویسی در ویندوز 7

وقتی که شما ویندوز Seven را نصب می کنید، به طور پیشفرض زبان سیستم عامل به صورت انگلیسی خواهد بود. یعنی نوشتن در محیط اینترنت، آفیس، نامگذاری فایل ها و… فقط به زبان انگلیسی امکان پذیر خواهد بود. در این آموزش می خواهیم روش فارسی نویسی در ویندوز 7 را بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

 

در گوشه پایین صفحه روی دکمه ی (Start) کلیک کرده و از منوی استارت به بخش Control Panel بروید. از منوی کنترل پَنل، در کنار ایکون کره زمین و ساعت روی عبارت Change keyboards or other methods کلیک کنید پنجره جدید باز شود.

روش فارسی نویسی در ویندوز Seven

پنجره جدید شامل چند زبانه (Tab) می باشد. روی زبانه ی Keyboards and Languages کلیک کرده و سپس روی دکمه ی Change Keyboards کلیک کنید.

روش فارسی نویسی در ویندوز Seven

پنجره ی Text services and Imput Languages باز می شود. زبانه ی Genral را انتخاب کنید. مشاهده می کنید در بخش Installed serviced فقط واژه US نوشته شده یعنی سیستم عامل شما فقط برای نوشتن زبان انگلیسی آمادگی دارد. برای افزودن قابلیت فارسی نویسی در ویندوز روی دکمه ی Add کلیک کنید.

روش فارسی نویسی در ویندوز Seven

اکنون فهرستی از زبان های مختلف روبروی شما قرار گرفته است. گزینه ی Persian را پیدا کرده و روی علامت مثبت کنار آن کلیک کنید، باز هم روی علامت مثبت کنار عبارت Keyboard کلیک کنید، حالا تیک گزینه ی Persian را بزنید و در آخر روی OK کلیک کنید. حالا مشاهده می کنید که زبان فارسی (Persian) نیز به قسمت Installed services اضافه شده است.

روش فارسی نویسی در ویندوز Seven

روش فارسی نویسی در ویندوز Seven

حالا تمام پنجره های پیشین را تایید کنید (روی OK کلیک کنید) تا سیستم عامل شما دارای قابلیت فارسی نویسی شود. از این به بعد با کلید های ترکیبی Shift + Alt می توانید هم انگلیسی بنویسید و هم فارسی.

    

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Pichak :.


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 25
بازدید هفته : 50
بازدید ماه : 50
بازدید کل : 57059
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک

  • دانلود فیلم
  • قالب وبلاگ